08-6551546

תמיד כאן לשירותך

חלוקת נכסים בגירושין

חלוקת נכסים בגירושין עם משרד עו"ד מקצועי

גירושין הם תהליך שחייב להתבצע בצורה מותאמת אישית עבור כל זוג וזוג בנפרד. אחד מהמאפיינים הייחודיים המשמעותיים המבדילים בין זוגות שונים הוא הרכוש או הממון ולכן חלוקת נכסים בגירושין חייבת להיות מדויקת ומותאמת אישית. כל אחד מבני הזוג רוצה להיות שבע רצון ולדעת שהחלוקה הייתה נכונה והוגנת ואם יש שיקולים או פרמטרים שצריכים להילקח בחשבון הרי שהם אישיים ובני הזוג יעלו אותם בנוכחות עורכי הדין שמייצגים אותם בתהליך. גם אם בני הזוג לא ביחסים טובים, חשוב שהם ינסו להגיע להסכמות הנדרשות בנוגע לכלל הנושאים  הכרוכים בגירושין, שאם לא כך הדבר עלול לגרור הליכים משפטיים מיותרים אשר יגזלו משאבי זמן וכסף והגרוע מכל יגרמו למפחי נפש כבדים לצדדים ולילדים.

איך מתבצעת חלוקת נכסים בגירושין?

ברירת המחדל בכל הנוגע לחלוקת רכוש בין בני זוג, במסגרת הליך גירושין: חלוקת רכוש שווה לכל הרכוש שנצבר במהלך חיי הנישואין. עם זאת, החוק מחריג כמה סוגי רכוש כמו קצבאות הביטוח הלאומי, פיצויים בגין נזקי גוף, רכוש שנתקבל בירושה, רכוש שהיה שייך לאחד מבני הזוג לפני הנישואין, נכסים לגביהם הייתה הסכמה בהסכם ממון. חשוב לדעת כי גם עם החריגים הללו ראוי להיזהר ולהיות ערניים, כי אם "הרכוש המוחרג" התערבב בכלל נכסי הצדדים,  כך שאיבד את צביונו הנפרד, הצד השני יכול לטעון לזכויות ברכוש הזה.

כאשר יגיע השלב שבו צריך לבצע חלוקת נכסים בגירושין בתהליך – עורכי הדין יערכו רשימה מדויקת של כלל הנכסים המשותפים  שיש לבני הזוג ואשר משמשים את התא המשפחתי וייסעו לצדדים לבצע חלוקה שוויונית והוגנת וכזאת ששני בני הזוג יסכימו עליה ללא ויכוחים או מחלוקות. בזכות עורכי הדין אפשר יהיה למנוע ריבים ולוודא שהחלוקה אובייקטיבית ונבונה בלי שאף אחד מהצדדים יוותר מקופח או לא מרוצה.

החשיבות של חלוקה אובייקטיבית ומקצועית

הנושא של חלוקת נכסים בגירושין הוא אחד המשמעותיים בעת תהליך הגירושין ושני בני הזוג רוצים לוודא שאכן הם מתחלקים ביניהם בצורה הוגנת ונכונה. אם הם ינסו לעשות את זה לבד ללא סיוע מקצועי צמוד של עורכי דין הם עלולים ליפול למלכודות של עצמם ואף אחד מהם לא יהיה מרוצה. מכאן החשיבות של ליווי מקצועי של עורך או עורכי דין שמכירים את התחום, בקיאים בו ויוכלו לסייע.

זאת ועוד, ככל ולא תהיינה הסכמות בשלב ההתחלתי, הצדדים ינהלו הליכים משפטיים אשר יהיו מושפעים בין היתר מן המידע שייחשף במהלך משא ומתן בין עורכי הדין.

אם אתם מתחילים תהליך של גירושין פנו ל משרד עו"ד שניידר אלכסנדרובסקי והליווי שתקבלו יהיה מקצועי, מותאם אישית וכזה שיהיה נכון לכם בדיוק. לפרטים נוספים חייגו למספר 08-6551546

חלוקת נכסים בגירושין

תמיד כאן לשירותך

חלוקת נכסים בגירושין

עוד בנושא

עורך דין תאונות תלמידים

תאונות תלמידים

תאונות תלמידים הן תופעה נפוצה במערכת החינוך ומחוצה לה. תאונות אלו יכולות להתרחש במהלך פעילות לימודית, במהלך הפסקות, במסגרת טיולים ופעילויות חוץ בית ספריות, וכן

קרא עוד »