08-6551546

תמיד כאן לשירותך

עורך דין מזונות

עורך דין מזונות מומלץ

כאשר בני זוג מחליטים שהם רוצים להיפרד הם יפנו אל עורכי דין (או אל עורך דין אחד שייצג את שניהם במידה ויש ביניהם אמון ויחסים טובים וחיוביים) כדי לקבל החלטות בנוגע לילדים על מנת שהם יוכלו לשמור ככל האפשר על שגרת החיים שלהם בלי להיפגע. טובת הילדים היא מה שצריך לעמוד לנגד עיניהם של כל מי שמעורב בתהליך ואחד מהם יהיה עורך דין מזונות, כלומר עורך דין שיש לו ידע וניסיון בליווי לקוחות בגירושין ולכן הוא יידע איך לחשב את המזונות שיהיו נכונים ומתאימים בכל מקרה ומקרה .

התפקיד החשוב של עורך דין מזונות

קביעת גובה המזונות היא עניין מהותי מאד בכל תהליך של גירושין. גובה המזונות נקבע על בסיס פרמטרים ספציפיים אשר משתנים מזוג לזוג. עורך דין מזונות הבקיא בחוק ובפסיקה המתחדשת של בתי המשפט העליון,  ידע לשאול את הלקוחות שלו את השאלות הנכונות ולבחון לעומק את כלל הנסיבות. ראשית יש לזכור כי גובה המזונות הינם נגזרת של צרכי הקטינים. צורך של קטין במשפחה אחת יכול להיות שונה מצורך של קטין במשפחה אחרת.  זאת ועוד, יש להתייחס לפרמטרים של פערי הכנסות וזמני שהות של הקטינים עם כל אחד מההורים.

החשיבות של דיוק בחישוב המזונות

אין ספק שמאד מאתגר לנהל שני משקי בית תחת אותן הכנסות ועם הוצאות שגדלות בעת הגירושין. יחד עם זאת ברגע שפונים אל עורך דין מזונות שיש לו ידע וניסיון אפשר להיות בטוחים שהוא יהיה הכתובת הנכונה והמתאימה ביותר לסייע ובעזרתו אפשר יהיה לחשב את גובה המזונות המתאים ביותר בכל מקרה ומקרה. בעזרת הניסיון והידע שלו הוא יוכל להראות לבני הזוג את החישובים ולהסביר על הסכום שעליו הוא ממליץ. כאשר חשוב לזכור, ככל ולא תהיינה הסכמות בין הצדדים, הערכאה המשפטית היא זו שתקבע את גובה המזונות על סמך הראיות שיוצגו בפניה על ידי כל אחד מהצדדים.

עורכי הדין במשרד שניידר אלכסנדרובסקי מנהלים תיקי מזונות ומנוסים בליווי לקוחות בהליכי גירושין ויוכלו לסייע בחישוב גובה דמי המזונות בצורה מקצועית ומותאמת לנסיבות המקרה שלכם.

עורך דין מזונות

עורך דין בענייני מזונות

קביעת מזונות היא עניין קריטי שמעסיק כל זוג הורים שהחליטו להתגרש. כאשר התהליך מבוצע מבחינתם בצורה עניינית ועם ליווי מקצועי הרי ששני ההורים יוכלו להבין שמדובר בהוצאות הקשורות אך ורק לגידול הילדים ו ולצרכי הילדים בלבד. הורים רבים מכניסים את עצמם למחלוקות והליכים משפטיים מיותרים כאשר הם מתייחסים למזונות כאל סכום אשר לכאורה ישמש את הצד השני,  ולכן חשוב מאד לבחור עורך דין בענייני מזונות שיש לו ידע נרחב וניסיון רב שבזכותם הוא יוכל לסייע להם למצוא את עמק השווה וכמובן להסביר להם את החשיבות של דמי המזונות ואת השיקולים שיש לשקול  כדי להגיע לסכום שיהיה נכון ומדויק עבורם.

החשיבות של קבלת ייעוץ פרטני מטעמו של עורך דין בענייני מזונות

הליכי גירושין מתקדמים באופן השונה בין זוגות שונים, חלקם ירצו לסיים את ההליכים מהר ובצורה פחות כואבת וחלקם ינהלו הליכים אך כדי לנקום בצד השני. עורך דין בענייני מזונות שיהיה בתמונה יוכל לדאוג לכך ששני בני הזוג יהיו ענייניים ובמידת הצורך יסייע בגישור על הפערים ביניהם. עורך דין בענייני מזונות  יידע לשקף לצדדים את צרכי הקטינים, להסביר להם ממה מושפע גובה המזונות ובמקרה הצורך יראה להם את החישובים שעל בסיסם ייקבע גובה המזונות. גובה המזונות תלוי בפרמטרים רבים ומשתנים מזוג לזוג. עורכי דין פועלים ללא משוא פנים והם ידאגו אמנם לאינטרסים של הלקוחות שלהם אך כמובן יעשו זאת על פי החוק והפסיקה העדכנית בנושא של קביעת דמי מזונות והקריטריונים שאמורים להשפיע עליהם.

החשיבות של מזונות מדויקים ונכונים

ברגע שניתן פסק דין על ידי הערכאה המשפטית (בית דין דתי/בית המשפט לענייני משפחה), על הצדדים לפעול על פיו. אמנם לנושא המזונות אין סופיות הדיון וככל ויש שינוי נסיבות מהותי, ניתן לפתוח שוב בהליך משפטי, אך הדבר כרוך בזמן, טרחה ותשלומים נוספים  על הליכים משפטיים. מכאן שחשוב מאד לסיים את כל מה שצריך , ולקחת בחשבון תרחישים עתידיים אפשריים אשר ישתקפו גם הם בגובה דמי המזונות אשר יקבע או במסגרת ההסכם בין הצדדים.  עורך דין בענייני מזונות יסייע לכם להגיע לגובה דמי המזונות הנכון והמתאים  לנסיבות הצדדים ובמקרה הצורך, ינסח את ההסכמות כך שישקפו תרחישים אפשריים עתידיים (כמו נכות אחד ההורים/ילדים, מעבר מקום מגורים ועוד)..

עורכי הדין במשרד שניידר אלכסנדרובסקי מתמחים בליווי לקוחות בתהליכי גירושין ובהסדרת נושא המזונות והם הכתובת הנכונה לפנות אליה בכל עניין הקשור למזונות ילדים. מוזמנים ליצור קשר במספר 08-6551546

תמיד כאן לשירותך

עורך דין מזונות

עוד בנושא

עורך דין גירושין באשדוד

עורך דין גירושין באשדוד

עורך דין גירושין באשדוד מומלץ בחירת עורך דין היא אחת הבחירות החשובות שתעשו לפני שתיכנסו לבית משפט ולהליך גירושין בפרט. הרבה קריטריונים חשובים אך אחד

קרא עוד »
תביעת תאונת עבודה

תאונות עבודה

דמיינו שאתם עובדים בחריצות עבור ארגון, מצייתים לכל הכללים ומבצעים את חובותיכם כמיטב יכולתכם. פתאום, מתרחשת תאונה בעבודה ואתם נשארים להתמודד עם פציעות בגופכם, נזק

קרא עוד »